یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۲۰:۱۳

مدیر غول نفتی بریتیش پرتولیوم: مشکل ونزوئلاست نه خاورمیانه!

ایران دریلینگ: مدیر غول نفتی بریتیش پترولیوم گفت: در حال حاضر ونزوئلا بیشتر از خاورمیانه نگرانی برای صنعت نفت به همراه دارد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از خبرگزاری CNBC، باب دادلی، مدیر غول نفتی بریتیش پترولیوم می‌گوید: علی‌رغم عدم ثباتی که در خاورمیانه وجود دارد، بزرگ‌ترین خطر برای صنایع نفت ونزوئلاست. او ادامه داد «فکر می‌کنم بیشتر مردم خلیج فارس را به عنوان مشکل معرفی کنند اما در واقع مشکل ونزوئلاست... این کشور تعیین کننده است». مدیر شرکت نفت بی‌پی در کنفرانس ادیپک ۲۰۱۷ در ابوظبی طی سخنرانی گفت: در تلاش برای ساخت یک شرکت قوی، «فرهنگ، از استراتژی پیش می‌افتد». او ادامه داد: شرکت‌ها می‌توانند بهترین استراتژی‌ها را داشته باشند اما اگر فرهنگ صحیح آن را نداشته باشند قادر به اجرای آن نخواهند بود. تمام شرکت‌ها یک «فرهنگ اندکی متفاوت» دارند.

او رویکرد شرکت بریتیش پترولیوم «رسیدگی به بحران‌ها، اقدام سریع و ‌کارآمد که با پوتفولیوی شما با احساسات برخورد نمی‌کند و نیز از سویی بی‌پی به صورت میان مدت و دراز مدت سرمایه‌گذاری می‌کند» دانست. دادلی به فشارهایی که به غول‌های نفتی بر سر کاهش انتشارات کربن وارد می‌شود نیز اشاره کرد و گفت: برخی سهام‌داران ما را مجبور می‌کنند که به سوی روش‌های کاهش تولید کربن برویم و حتی نفت را کنار بگذاریم. بقیه هم می‌گویند که نباید در انرژی‌های نو سرمایه‌گذاری کرد. مدیر بی‌پی ادامه می‌دهد: در فاجعه سال ۲۰۱۰ خلیج مکزیک، بی‌پی ده‌ها میلیارد دلار خسارت دید اما همین امر به این شرکت کمک کرد تا خود را برای کاهش قیمت نفت در سال ۲۰۱۴ آماده سازد. به گفته دادلی، این شرکت توانسته است در مقابل رکود اقتصادی صنایع نفت دوام بیاورد و به حرکت خود ادامه دهد. دادلی گفت: یکی از نکات کلیدی برای خروج این صنعت از سقوط، در آغوش کشیدن تکنولوژی، ‌کار با بهره‌وری بالا و ایجاد شراکت‌های درست است. ما کاملا متفاوت از آن چه که ده یا ۱۵ سال پیش انجام می‌دادیم عمل می‌کنیم.



  کد خبر : 2309
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :